Wednesday, July 29, 2009

Ziarah..

27 Julai 2009.. pagi tu macam biasa la.. pergi ofis.. dalam kul 9.30 pg aku ngan abang bertolak ke Segamat untuk melawat kematian.. lepas minum aku terus ke kubur kg sulir.. coz jenazah dah nak dikebumikan.. sampai je kat sana semua dah ada.. suasana suram je.. anak2 arwah semua masih dalam kesedihan.. tauke jakel.. feroz pun ada.. mm.. coz.. sepupu aku, anak arwah yang sulong, ke3 dan ke4 keje ngan jakel.. dah lame... yang sulong tu sejak 15 tahun.. pergh!!!! masa tu kedai jakel kecik je.. mak sedara ngan bapa sedara aku smua ada.. masa baca talkin tu.. alamakkk.. insaf pula rasanya.. sedih ada.. seram ada.. mmmm.... ntah la.. yang pasti.. Mati itu adalah benar.... balik dari kubur singgah umah arwah.. rupanya dia baru pindah 3 hari.. alamak sian nye.. pas tu salam2.. balik ar.. pas tu singgah umah atuk.. jengah atuk.. atuk tinggal sorang.. mak cik aku tak de, gi KL.. dapat cucu baru.. spupu aku baru dapat baby girl.. nanti kalo ada gambar aku tunjuk eh.. tapi aku 3g.. tgk.. comel ar... macam muka bapak dia.

Semasa di Tanah Perkuburan.. Al-Fatihah untuk Arwah Mohd Yusof Bin Mohamad

1 Impian dilayan..:

Panggil Saja Lyeana,Yana said...

K.Lyn...cpt2...pls vote Hafaz B19 01hb August 2009 - 07hb August 2009. Pls read my blog...tq2.

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner