Monday, July 13, 2009

Seronoknya Cuti...

13 Julai 2009.. sebenarnya hari ni aku cuti... aku plan cuti 3 ari.. coz khamis ni aku ada mid exam.. gi satu... assignment tak siap la... tu yang sebetul2 nya.. kalo keje.. memang tak kesempatan.. malam.. bila buka je buku.. buku tu pukau aku sampai aku tertido.. Tinggal setahun je lagi aku nak memegang segulung kertas yang bernama IJAZAH.. Itu adalah impian aku.. dah lama ak usha... So.. kalo boleh biarla baik sikit keputusan.. la ni.. cukup2 makan je.. abang dah mula bising ni... aduhhh... tu yang amik cuti.. konon2 nak study.. nak skor best ar tuk sem ni.. abis ni.. tinggal 4 sem gi.. pas tu... aku bangga!!! aku bangga ada ijazah.. ada anak 4.. ada keje yang baik.. ada suami yang baik... aku bangga!! walaupun smua tu sekeliing aku.. aku dapat juga ijazah... hehehe.... berangan... lum abis lagi la... InsyaAllah....

0 Impian dilayan..:

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner