Tuesday, July 7, 2009

Pengertian.. Pengajaran.. Peringatan..

apa nak jadi.. bila kita anggap dia kawan.. dia tak pun.. malah macam nak buat lawan..
apa nak jadi.. bila kita nak buat baik orang akan salah ertikan..
apa nak jadi.. bila pertolongan kita orang tak hargai..
Dunia.. hukum dunia..
Bosan..bosan..bosan sangat..

kenapa la orang2 ni.. aku pelik... smalam ada kembara mahkota kat Ledang ni.. ni kali kedua la.. tahun lepas aku terlibat.. tapi aku tinggalkan balik sebab ada mulut kurang ajar.. kononnya warna baju aku lain dari mereka.. aku tak dibenarkan kehadapan.. bukan arahan orang atasan.. tapi arahan betina gedik.. lantak ar..
tahun ni aku dikecualikan.. kerana sikap busuk hati.. berkerja dengan tak profesional.. tapi ahad tu kebetulan ar aku ada kuliah.. pun lantak.. dewi pergi.. tapi dewi ngamuk.. penat kata dia.. yang penting ati dewi sakit.. sape punya angkara.. nasib baik aku tak terlibat...

ari ni aku tension.. data penting dalam pc aku dah ter delete.. sib baik ada backup dalam pendrive walaupun tak complete.. pastu bincang ngan cc ngan eo.. sudah tentu orang mengarang yang bukan2.. kebetulan pulak sok nak gi jb.. mula2 dia kata nak g jb than ada plan.. tp.. plan terpaksa ubah coz bos kecik ada ikut.. aku tak kisah.. tapi petang tadi huda msg aku than ckp ada angin tak best from ledang.. apa ek?? mulut siapa ni.. pun lantak ar.. nak pk ati orang tak yah wat keje.. budak sekarang senang dapat keje.. tu yang tak sayang keje.. keje suka2.. macam ofis mak bapak dia..
Orang skarang banyak lupa diri... tu la yang pasti..

2 Impian dilayan..:

Miss^Lelayang said...

salam..kak lin..erm sabarlah dgn apa yang berlaku..ingt pesan kita kak..kwn yg betul2 angggap kita kawan takkan burukkan kita walau sekecil mana pun pd org lain...biar org buat kita jgn kita buat org..akk stil ada kita..kita syg akk..syg kak lin.. :)

aleynn said...

tq fara... sib baik ada fara...

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner