Tuesday, July 7, 2009

##TAG BARU## dari Fara


Ape perasaan anda sekarang?

Soal perasaan ni bercampur baur.. firstly hepy still di sisi suami.. dan hepy ada fara.. wakakaka.... pastu sedih pun ada.. tiba-tiba huda mesej sesuatu yang tak sedap didengar.. ntah apa la berita yang huda dah dengar.. "ignore".. ada je mulut2 besar.. pastu hambar coz..masalah ngan ari tu tak settle lagi..

Saya nak makan?

Nak makan ikan bakar kat sabak awor.. dengar citer je.. x penah gi lagi.. nak makan tom yam ngan nasi goreng belacan kat Nazreen Songkhla kat PD.. Best Fara... macam kat thailand betul... hehehe... rindu nak makan ngan Fara..

Saya tak suka?

##tak suka orang ngumpat blakang.. tapi bila berdepan.. pergh.. lembut gila... ##tak suka musuh dalam selimut...##tak suka orang menggatal ngan suami orang.. suami orang menggatal tak kira ngan aku atau ngan sape.. bini orang menggatal ngan suami orang atau bujang.. ## tak suka orang kutuk aku kat blakang cam fara cakap.. pastu depan aku wat muka malaikat.. sopan gila.. ##tak orang sentuh hal rumahtangga aku.. ## tak suka orang lupa diri..

Impian saya?

Impian aku nak orang2 yang mulut jahat tu dapat balasan dari Allah dengan segera.. nak beli kereta sendiri.. nak pakai jubah konvo.. nak kedudukan lebih baik dari sekarang.(pekerjaan.. disisi suami dan disisi kawan2).. nak buat umah banglo.. nak mak sihat seperti dulu.. dan yang penting biarlah hanya aku insan teristimewa disamping suami..

Haiwan yg saya tak suka?

nak sebut pun tak boleh.. tapi yang lompat2 tu.. coz.. aku memang fobia sangat.. boleh demam.. dalam gambar pun tak bole tgk..

Saya harapkan?

Sudah tentula segala impian diharapkan jadi kenyataan.. Aku harapkan.. suami aku mengerti bahawa aku terlalu menyayangi aku.. dan aku harapkan mereka2 yang lupa diri tu dapat petunjuk..

Jika boleh putarkan mase?

Aku nak kembalikan zaman skolah.. sbb nak blajo betul2.. masuk u.. mesti mak suka.. lepas skolah.. nak dok disisi mak.. keje bagi mak duit.. rempit ngan mak cam dulu2.. nak bahagia disisi mak.. aku tak nak mengenali cinta monyet aku yang memeningkan kepala tak pasal2... aku tak tolong orang2 yang makan diri aku balik.. macam yang belaku skarang.. aku tak akan percaya orang walaupun kelembutannya tahap sutera cina.. dan yang penting kalau boleh aku undurkan masa aku tak nak apa yang kesilapan suami aku tu berlaku.. sebab kesannya mendalam sampai sekarang..

Saya pada 10 tahun akan datang?

pada 10 tahun akan datang umur aku dah 42.. tapi aku nak badan maintain cam la ni.. kerjaya dah bertambah baik.. kurang2 dah dok bawah sikit dari gcs.. kesihatan juga baik.. aina dah umur 19 thn.. harap2 dia dah berjaya masuk u dan jadi anak yang solehah dan tak pandai tipu mak bapak.. daniel plak dah 17 thn.. harap2 cemerlang.. walaupun sekarang dia lemah.. sofea 14 thn.. dah bersedia nak jadi pelajar cemerlang dalam malaysia.. damien dah 11 tahun.. prepaire nak jadi best student in malaysia.. so.. boleh ar aku jadi ibu yang cemerlang 10 thn akan datang.. kehidupan aku ngan suami plak harap2 bertambah romantik.. bahagia.. maklum ar.. anak dah besar2.. target lak kalo boleh lagi sorang girl and sorang boy.. lepas konvo ar..

Handphone saya adalah sebuah?

handphone.. lebih kepada kemudahan la.. coz kdg2 susah la kalo tak de.. smua ada dalam tu..

Saya pernah bercinta sebanyak?

2 kali.. firts cinta monyet zaman skolah.. cinta abadi ngan suami la..

Saya suke pada?

ketenangan.. walau pun masalah banyak.. bila suami tunjukan kasih sayang.. jiwa akan rasa sangat tenang..

Kawan2 saya?

aku anggap mereka kawan.. tapi belum tentu mereka.. so.. tak tau nak komen.. yang aku pernah rasa bahagia bila berkawan.. kawan dengan... Mazura masa kat pej tanah dulu.. kak ct lela.. masa kat skolah dato'.. kak ct azimah.. kak ita kat skst.. stakat ni dewi ble ar.. adik2 yang pektikal kt ofis dulu.. huda.. m... yana.. nadia.. aku mmg angganp mereka kawan.. tapi tak tau ar mereka..

Pernah dikhianati?

pernah le sangat2... aku percaya percaya bulat2.. aku balik pe nye yang kene.. fara tau kan.. ngan..... pun penah.. tapi aku maafkan dia.. dan aku harap tak kan berulang lagi sampai mati..

Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?

ikutka ati nak aku cekik2.. tapi betul kata fara.. jangan layan orang gila...

Senaraikan 8 org untuk di'tag'..

= sapa2 je la yang singgah blog ni.. sbb aku pun tak de kwn ramai..~

3 Impian dilayan..:

Kak Lia said...

BEST WOOO KAT SABAK AUR...DH 3X MKN KT SITU....

Miss^Lelayang said...

btol to mama rempit..kak lin pergila..pastuh g kedai yg area hujung2 tuh...situ mmg sedap...ikan fresh-semua fresh laaa...wow !~

aleynn said...

hehehe.. baru gi malam tadi...

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner