Thursday, July 9, 2009

mamarempit punya..

Bekas kekasih saya adalah....

- bolayan.. coz hanya suamiku kekasihku..

Saya sedang mendengar....

- suara anak-anak memekak..

Mungkin saya patut....

- tumpu kat study.. leh dapat cgpa tinggi.. jadi bos..
Saya suka....

- amik exam.. ntah ape pe'el.. mmg gemar ngambik peksa..
Sahabat-sahabat baek saya....

- sapa2 yang anggap saye sahabat baiknye...
Saya tak paham....

- kalo orang yang suka tunjuk baik walau pragai cam setan yang patut direjam.. pas tu semua orang nampak dia baik..
Saya kehilangan...

- kepercayaan.. pada sape?.. sendiri mau ingat..
Ramai yang berkata....

- saya sombong.. ya ampunnn. kalo dah muka cam ni kurniaan Illahi.. kalo muka korang cam asam pedas... korang prasan ke? kenal orang dulu baru tau..

Makna nama saya....

- cahaya kelembutan.. ye ke.. lembut gembeng..

Cinta itu adalah

- kalo masa bercinta.. sandiwara..

- kalo pada Illahi.. sejati..

- kalo pada suami... istimewa sangat..
Di suatu tempat, seseorang sedang....

- sedang cari pekeliling nak wat kje.. sape??? abang... hahahaha.....
Saya akan cuba...

- Manusia yang baik, Isteri yang setia.. Pekerja contoh... Pelajar cemerlang..
Ayat selamanya membawa maksud...

- sampai hujung nyawe
Telefon bimbit saya...

- sony ericsson w6660i.. pemberian abang.. banyak gunanya..

Bila saya terjaga dari tidur...

- bergegas kejut anak nak gi skolah..

Saya paling meluat bila...

- tengok orang suka bermuka-muka.. macam yang ada kat sekeliling saya..

Pesta/Parti adalah....

- untuk orang yang suka enjoy..

Haiwan paling chumil yang pernah saya temui adalah....

- tak tau.. tak de pet
Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya

- masa kecik.. tengah solo.. manja ngan mak abah.. waktu tu lum ada adik..
Hari ini...

- pagi.. gi jb.. antar dokumen.. ptg.. jumpa dewi.. pas tu ngadap bos.. edy bagi tau dia xcident lak..

Malam ini saya akan...

- wat n3 ar.. ngantuk tido..

Esok pula saya akan...

- nak settle kan kje.. mggu dpan nk cooti..
Saya betul2 inginkan...

- kek secret resepi.. keta sendiri.. kehidupan kembali ceria.. kawan macam kawan ngan kak ct dulu..

Ketika anda melihat wajah anda di cermin pagi ini...

- muka dah ada pimple..cam ne ni.. asik mkn belacan..

Pusat membeli belah atau arked permainan....

- biasa gi JJ.. tesco..mp

Makanan Barat atau Jepun?

- chicken chop.. steak.. jepun x pandai lak..

Bilik yang gelap atau terang?

- 2..2.. bole.. keduanya ada kepentingan..
Makanan segera adalah...

- kata orang tak elok.. blasah je..
Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang

- pisang dah berbuah 2 kali..
Siapa yang anda mahu tag?

sape2 yang sudi amik je lah....

0 Impian dilayan..:

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner