Wednesday, July 29, 2009

Pergi lagi seorang umat Muhammad S.A.W


Hari Ahad tu.. pagi2 lagi aku dah bangun siap2 jemur kain siapkan anak2 nak pergi tengok abang lawan badminton.. Mmmmm... kalah pulak.. main pun macam x de mood. gi pun abang tak berapa serasi lagi.. sebab slalu double main ngan orang lain.. nak ikutkan.. kat segamat dulu abang bukan calang2... aku pun pernah main mix double ngan dia.. dapat no. 2.... hehehe.. apa lagi.. dah kalah.. balik ar.. balik tu aku nak masak.. tapi letih giler melayan damie... so.. semua amik keputusan tido dulu... sedar2 dah petang.. aku bangun masak.. lepas makan... bunyi telefon lebih kurang 4.30ptg.. mak telefon.. aku suspen.. rupanya betul.. mak bagi tau Pak Usop dah meninggal.. Innalillah..... Takziah buat seluruh keluarga.. oleh kerana jenazah di JB.. kami buat keputusan balik esok je..

0 Impian dilayan..:

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner