Saturday, April 10, 2010

apa yang menyeronokkan..


Kenapa dengan gambar2 ni?

apa yang menyeronokkan.. kerana ia telah dan akan menjadi sebahagian dari impian aku.. huhuhu..



Handbag ni.. hanya tersimpan dalam hati.. niat dihati nak pakai handbag mahal.. tapi x mampu rasanya nak beli sendiri.. kalo beli bukan x bole.. tapi byk benda len yg perlu.. aku berhasrat agar abang dapat belikan.. tapi dalam hati..

Masa on the way nak gi JB.. kami singgah di R&R Machap.. aku letak handbag atas meja.. abang pun tegur..



"dah koyak2.. belila yang elok sikit.. mahal tapi berbaloi.."



spontan je aku jawab..



"abg belikan yang baru.. gi pun masa bagi hantaran je la yg abg belikan.."



abang senyum je...

Lepas urusan lain siap.. kami pergi Angsana.. target nak belikan Mien kasut.. sian.. kasut dah sempit.. Jalan punya jalan.. ternampak handbag offer hingga 80%.. aku saja belek2.. than tinggalkan.. lepas beli kasut Mien.. abang tanya..


"nak handbag tak?"

"nak.. kalo abg nak belikan.."


huhuhu.. ade ke tak nak.. itulah hasilnya... harga?? asal RM325.00 tinggal RM115.00 Alain Delon.. Aduh!! terharu.. sebab.. Carlo Rino.. Alain Delon.. Bonia.. memang menjadi idaman aku.. Beli sendiri.. pk 2,3 kali..


TERIMA KASIH ABANG....

Gambar yang atas tu?? VIVA ELITE??? haa.. tggu suatu hari nanti.. ia menjadi milik aku... kalo dah jadi milik aku.. blog ni menjadi perkongsian utama.. Tunggu...

3 Impian dilayan..:

Leeya @ Norli said...

pergh....beg baru siottt...hehehehk...

sesekali dpt mnde mahal dr somi best kan....

PBA nk kena talak ke?

aleynn said...

mana boleh talak.. banyak berjasa..

aleynn said...

mana boleh talak.. banyak berjasa..

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner