Sunday, April 25, 2010

Alahai Penatnya..

Hai kawan2..

Apa yang membuatkan lamanya aku tak masuk N3.. b'cause aku sibuk dengan aktiviti Sukan Dalaman Pejabat Daerah.. Bermula pada 22 April 2010 dengan acara badminton.. Pergh.. semangat jgn ckp.. kawan2 yg lain.. dengan kasut baru.. raket baru.. beg baru.. aku je x de.. ada tak de.. stokin je baru.. hahaha....

hari pertama tu.. kumpulan aku iaitu D'13 menentang kumpulan Pasukan Budak Baru Belajar.. Untuk acara Double aku menang.. tapi single aku kalah.. dalam set penentuan tu.. aku pancit.. apa taknya.. pagi tu pekena nasi beringin gile2... pedih gile perut.. dah tak larat.. gi pun diorang main skali.. aku 2 kali.. pergh!!!

hari kedua lagi melengit.. malas aku nak citer.. apa yang aku nak citer.. pertandingan badminton MSSJ 2010 dibuat di Ledang 23-25 April 2010.. berpeluang aku tgk.. perghhh!! bawah 12 punya pukulan aku rasa pun lum tentu aku dapat kawal bola.. ligat giler.. apa pun MUAR ramai yang ke Final.. best giler tengok diorang main..

Petang tadi aku terpaksa bertugas untuk Pertandingan Zapin Daerah Ledang.. tengok yg kecik2 tu best ar.. comelnya...

Dalam pada tu harus aku akui.. masa mencemburui aku... Sok aku exam.. paper Pengajian Malaysia.. harap2 keputusan aku lebih baik dari sebelum ini... Ya Allah terangkanlah hati hambamu ini...

2 Impian dilayan..:

Kak Lia said...

nanti lulus peksa...leh selebret....

aleynn said...

leh juga.. tmpah kek ek?

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner