Saturday, March 20, 2010

Letihnya otak..

Ya Allah.. besarnya dugaan.. dugaan nak abiskan 3 sem lagi.. kepala sakit.. dah ujung2 ni subjek smua giler2.. Java.. aduhh... pening!!!!

Hari ini.. celik je mata.. aku terus ngadap assignment yang aku buat dari malam tadi tak siap2.. berhenti sekejap2 untuk memberi laluan ke dapur.. pinggang jgn ckp ar.. sengal dibuatnya.. lepas duduk.. nyarap.. aduh!! esok nak hantar.. tepon madey.. dia ckp lum siap.. tp boleh kata nak gi kuar.. argh!! tension aku kali ni nak menyiapkan assignment ni.. Multimedia nampak senang.. tp letih otak aku.. databased.. aduhhh!! Salah sikit tak mau run.. mak......

Ya Allah permudahkan lah aku.. cabaran nak menyiapkan assignment ni memang besar bagi aku.. disamping memikirkan nak keja lagi.. arghhh!!!

1 Impian dilayan..:

Anonymous said...

bukan semua masalah x boleh diselesaikan, pernah ke ko tanya dgn aku apa sebabnya. laki aku ckp lain kt ko dgn aku lain. dah aku kata anak sendiri selesai ler sendiri, pernah ke laki aku buat begitu pada anak sendiri, pikir masalah anak dia sendiri sedangkan anak org boleh pula nak tlg amek. anak sendiri x balik pun dia x kesah pun. semua atas kepala aku nak pikirkan. aku diam nak tengok semua ni berlaku, mmg aku sensetif dgn call dan msg yg x jwb bila tiba masa yg diperlukan, pernah ke ko minta maaf, hidup tu biarlah ada budi bahasa bukan duit segala penyesaiannya.bukan blog tempat ko nak citer semua hal.

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner