Wednesday, March 17, 2010

Suka Duka Hidup..

Pelik bebeno tajuknya ye... saja nak merapu kisah lg awal bulan... melepaskan rasa.. asalkan tak nyusahkan orang.. ada aku kesah... huhuhu...

Firstly.. hAppY beSdaY Kakak!!! malas nak cakap belated, pasal dah sambut.. hehehe.. Birthday Aina yang ke sepuluh tahun.. malas nak uplod gambar.. sorry lah ek.. Semoga bertambah rajin.. janji nak dapat no. 1 tahun ni.. masa nyambut tu.. ngan kuarge balong jer.. 4.3.2010

Tak lupa gak tahniah pada diri aku sendiri sebab dah melepaskan dunia perkhidmatan yang menyebabkan aku mendapat ramai musuh buruk sangka.. huhuhu.. la ni aku dah jaga bahagian pembangunan masyarakat mulai 1.3.2010.. keja ngan penghulu.. org miskin.. haaa.. syabas!!! Teruskan usaha..

Cayok ar amik PTK.. saja nak mencuba.. dapat cemerlang Alhamdulillah.. Baik pun dah ok.. PTK yang aku kata kat Grand Paragon Hotel 8.3.2010 ari tu..

Tahniah wat andak.. Selamat Bertunang.. harapan aku dan tak tau le kuarga lain.. tunang andak ni tak berperangai cam yang dulu.. kalo boleh rajin2 ke dapur.. jgn dok mendongak je.. Kami ke Pengkalan Balak 14.3.2010.. layan... Banyak seh adat sana adat sini.. bukan nak komen lebey2.. nanti mak metuo den kecik ati lak.. adat banyak men duit ni yang x berkenan.. smua nak follow adat dia.. mcm johor x de adat... gambar ada tp malas ar nak uplod..

Siang tadi.. 16.3.2010 aku exam mid term.. harap2 kali ni boleh dapat A.. paper Introduction to Multimedia dan boleh confident jer.. tengok la final nanti.. ari ni aku memerap kat OUM coz.. 3 paper strait lagi kul 9.00am.. berasap juga ar kpala... aktiviti petang selasa mcm biasa ar.. main badminton..


sok bangun keja.. keja..keja.. keja.. srnok kalo srnok kerja ni.. tapi bila ada jiwa2 sengal.. ada ampai2.. bosan lak jadinya..

2 Impian dilayan..:

Kak Lia said...

adat derang cam adat pepateh plak ek...yg tk de ikut adat....org cam aku je.....yg penting ada agama...tp adat dilebihkan dr agama...susah le....hehehee...

aleynn said...

haa.. tul tu.. tp x leh ckp lebey.. t ati terusik..

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner