Monday, September 7, 2009

Apa Menu Anda??

Dalam bulan puasa ni.. kebanyakan blog bercerita tentang juadah berbuka.. So aku pun nak kongsi tepekkan gambar juadah aku.. tengok bawah ni....

Mmmm.. best tak? ada ikan bakar.. murtabak.. Pucuk ubi masak lemak dan otak2 segera.. tentu mak aku.. sepupu aku terkejut berok.. mana tak nye.. masa lom kawin dulu idak le aku nak menjengah dapur.. kalo dengan sepupu2 aku sebagai tester girl je.. kalo kat umah.. abah hanya nak air tangan mak.. sapa sangka anak jalil dah pandai masak.. la ni.. kalo peti banyak simpan lauk.. macam2 resepi yang aku cipta.. tapi.. baru separuh bulan puasa aku dah kekeringan idea.. boleh kongsi2???? hehehe..

1 Impian dilayan..:

Kak Lia said...

IDEA BANYAKKKK...
KAT PARAM...
MUAHAHHA

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner