Monday, August 31, 2009

MERDEKA!! MERDEKA!! MERDEKA!!

Cerita Di Ledang...

Hari ni.. pagi2 lagi aku ngan my hubbydah kuar gi Dataran Tangkak untuk berbaris.. My hubby mewakili Pejabat Tanah dan aku Pejabat Daerah.. tapi Pejabat Daerah tak de apa2 persiapan pun.. coz adalah siluncai yang nak terjun ngan labunya... hua..hua..hua.. tapi Pejabat My hubby semuanya bersemangat.. mereka prepair untuk bertanding.. Mmm.. ok la tuh...


Aku pun amik kesempatan le bergambar ngan Cik Abangku yang tersayang ni...


Tengok gambar kat bawah ni.. Fullamak!!!! dah macam pejuang kemerdekaan ala2 50-an.. ada gaya2 Tun Hussin Onn x? Off pun leh gak ler..


"Anugerah Suami Sayang Isteri.. Isteri Sayang Suami.. "
Sempena Ulang tahun perkahwinan ke 10.. Sempena 52 tahun kemerdekaan..
Hehehe.. saja jer...

Lebih kurang kul 7.30pg.. kami bergerak ke Dataran utk berbaris.. orang ramai.. tapi aku tak le sempat nak amik gambo.. coz guna h/phone jer.. tak bawa camera.. aktiviti berjalan macam biasa la.. nyanyi..ikrar..sajak.. walaupunpun bulan puasa.. sambutan tetap meriah.. dalam banyak2 persembahan.. terharu aku tengok persembahan drama bukit kepong.. persembahan dari orang Kg Durian Chondong... Juara peringkat Kebangsaan tau..

Ha.. ni la suasana Balai Polis Bukit Kepong.. Nampak tak 'cinpeng' tengah bakar Balai Polis tu.. best tau persembahan diorang..
Ha.. apa lagi possing la.. ni lah gelagat kitorang kat padang.. Aku.. Huda.. Nadia..
Macam2.. orang suruh berbaris.. kitorang possing maut.. sampai senget kepala Huda..


Mmm.. dalam banyak2 pertandingan.. satu je kami menang.. Hiasan bangunan tercantik.. apa2 pun tumpang horrey.... Pejabat My Hubby banyak menggondol hadiah.. betul ke perkataan tu???
Aksi aku ngan nadiah memperagakan hadiah.. dalam envelope tu.. shopping berbaloi..


Dekat2 kul 10.00 kitorang cabut.. penat... gi pun Damie tinggal umah.. balik pe lagi... lepak ar.. T..DO


0 Impian dilayan..:

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner