Thursday, June 25, 2009

Yea... dapat lagi..

1. Anugerah ini adalah anugerah award yang kedua aku terima.. yes!!yes!! mcm bangga dapat award ratu kebaya..



2. Sila ceritakan kembali siapakah yang menganugerahkan award ini kepada anda. Apakah pandangan anda terhadapnya.- Award ni anugerah dari sifu aku...mamarempit... biasanya dia le yang bagi.. dia otai.. dia mmg terror bab2.. apa-apa pun.. aku bertrime kasih pada mamarempit..



3. Anda dikehendaki menyatakan pendapat sendiri tentang larangan berintenet di pejabat.- ntah ar ek... tapi kalo ada menda2 cam ni.. lekat sikit org2 ni kat opis.. kalo tak smua ilang.. kosong opis...



4. Setiap blogger dikehendaki mengemukakan 3 cara yang sesuai/fleksibel cara untuk merehatkan minda & badan seketika di pejabat.- bangun jalan2 kat seksyen lain.. utk muka... wat lawak gelak kuat2.. pas tu cari makanan mengonyel la... lega peyot.. duduk wat keje smula -


5. Sila pilih 8 blogger untuk menerima award dan menjawab tagged ini.- Sesapa je la... yang free... aku sndiri x tau sebeno nye..


6. Jika anda ditegur kerana menyalahgunakan internet dipejabat, apakah tindakan anda.- wat bodo je... kalo tak bagi tenet.. amik skali komputer ni bagi mesin taip ketuk2 je... smua tak bole.. tak gerek ar...



7. Nyatakan 5 tempat yang anda ingin pergi buat masa ini dan apakah sebabnya.-



1. Cameron highland... orang kata best sangat dan romantik... bila abang nak bawa????

2. Pulau Tioman.. aku tak pernah gi pulau.. katanye cantik..

3. Pulau Sibu... Abang kata best dia kusus kat sana..

4. Pulau Langkawi.. Walaupun tempat ni slalu cik kiah wat rombongan.. aku tak pernah lagi tiba...

5. Mekah... Nak taubat depan kaabah... nak buat permintaan depan kaabah.. nak macam2 lagi...

0 Impian dilayan..:

 

Mengejar Seribu Impian.... © 2008. Design By: SkinCorner